¿Cómo es el proceso?
¿Cómo cancelo la reserva de una experiencia?
¿Cómo cancelo la reserva de una experiencia?
Note: If you need to cancel your reservation because of the coronavirus (COVID-19), please review our article on options for cancellation.
Once you go through the cancellation process, you’ll be able to review the refund amount before you finalize the change.
To cancel an experience reservation:
- Go to Trips and click the reservation you’d like to cancel
- Click Change or cancel
- Click Next under Cancel my reservation
- Choose the reason for your cancellation, then click Continue
- [Optional] Add a message for the host, then click Continue
- Review the refund details, then click Cancel my reservation to finalize
Note: You’ll receive a message to confirm the cancellation. Refunds normally arrive within ten business days. Some payment methods and regions might take longer. Find out more.
¿Este artículo te ha resultado útil?
Artículos relacionados
- ¿Cómo es el proceso?•ViajeroCambiar la fecha o la hora de la reserva de una experienciaPara editar la reserva, accede a los detalles de esta.
- ¿Cómo es el proceso?•ViajeroConsulta la política de cancelación aplicable a la reserva de tu experienciaEl importe del reembolso depende de la política de cancelación del anfitrión, y de la fecha y la hora en que canceles.
- ¿Cómo es el proceso?•ViajeroCuándo recibirás tu reembolsoAunque se emiten prácticamente de inmediato, la mayoría de los importes llegan en un plazo de 10 días, pero con algunos métodos de pago y en…