Actualizar la descripción del anuncio después de recibir una reserva
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Artículos relacionados
- Viajero
Añadir o eliminar huéspedes de una reserva
Puedes añadir o eliminar huéspedes del itinerario hasta el inicio de la reserva. Accede a los detalles de tu viaje para hacer estos cambios. - Viajero
Cómo cancelar durante la estancia
Nuestra Política de Reserva Alternativa y Reembolso puede aplicarse en situaciones en las que el alojamiento o los servicios no son como esp… - Anfitrión
Políticas de cancelación para tu anuncio
Cada política de cancelación es adecuada para unos anfitriones y unos alojamientos. Puedes elegir entre una política de cancelación flexible…